Benvinguts al blog del canvi climàtic dels alumnes de cicle superior de l'escola Sagrat Cor del Besós. En aquest blog trobareu informació sobre el que anem fent durant el projecte. A més, també anirem penjat fotos per a que ens veieu treballant!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
-
Ahir divendres vam començar el projecte! Ens vam reunir amb el nostre grup de treball, els mestres ens van donar unes preguntes sobre el...
-
Cada cop ens apropem més a la nostra investigació... Divendres passat vam estar treballant amb els nostres grups de treball per a trobar l...






No hay comentarios:
Publicar un comentario